Time may heal all wounds, but there will always be scars...

(^_^) V

Monday, August 1

.:: #1 Sahur bersama keluarga tersayang.. ::.


Salam Ramadhan semua...

posa x ni??



haaa...jgn posa yangyuk udah ye teman...





kalau korang puasa, mesti sahur kan pg tadi?




pagi tadi bangun dikejutkan abg tersayang...

beliau ketuk pintu bilik adik kesayangan dengan penuh kasih syg teramat sangat!

ketuk kuat nak mampos!!




haiyaa...

dgn mta terpisat2..adik beliau yakni cik eva bgun la...





trun tangga pun amek msa 5 minit!!

haisshh...





tetapi!
bila sampai ja meja mkn, terbau aroma yang sngt2 sexy ok!!




nak tau ape yg bau sexy tu??

.
.
.
.
.
.
.
.
.
v



tadaaa....




ikan gelama masin!



dengan




acar buah!


perghh!! buat leleh liur je!




walaupun ada :

ayam masak kurma




gulai ikan





ikan gelama masin + acar buah + nasi putih panas2 STILL THE BEST!!





tgh mkn, mak tanya abg cik eva..


mak : sedap dak?

abg cik eva : sedap.... ikan masin MUDA! x masin sngt! [dengan penuh adabnya beliau makan]




on da spot cik eva gelak terbahak2!!

hahahaha...Ikan Masin MUDA!!




rupa2nya, abg cik eva nak ckp ikan tu isinya lembut... x masin sngt... 

tapi kenapa harus 'IKAN MASIN MUDA'?


hahaha..pape je la abg... yg penting makan dgn gumbira!





apa menu korang bersahur eyh?

meh share2..

6 comments:

  1. hhehheheh..time pose ni bila tgk pic2 mknan,leleh je kan..hihihi

    ReplyDelete
  2. @nurani : tau x pe... godaan..... :)

    ReplyDelete
  3. Ikan tu ada yang terbeliak ada muka masam. Eheh istilah sopan ikan masih muda. Ada metafora sikit.

    Salam Ramadan yer.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  4. mangai!sodapnyerlah sahur..den sahur roti cani mapley jo...kikiki..
    untunglah dok ngan fmly..huhuh

    ReplyDelete
  5. @NA : sje ikan tu buat mimik mcm2.. x nak cik eva mkn la tu! :P

    @Noka : ye..untung tahun ni cik eva dpt berpuasa dgn family...tahun dpn dgn kwn2 la.. hukhuk... ;(

    ReplyDelete
  6. selamat berpuasa dan selamat berbuka puasa lady eva..=)

    ReplyDelete